VERZENDEN EN RETOURNEREN

 

Verzending BootPlus

Bestellingen welke door Rozeboom Watersport verzonden worden binnen Nederland worden maandag tot en met zaterdag bezorgd door de pakketdienst van PostNL. Voor België worden bestelling ook van maandag tot en met zaterdag bezorgd door De Post.

Zodra de betaling bij ons binnengekomen is ontvangt u een mail en wordt het verzendproces in werking gezet. Zodra het verzonden wordt ontvangt u een verzendbevestiging met het het track en trace nummer (alleen bij pakketpost).  U kunt er vanuit gaan dat het pakket in juiste orde bij u aankomt. Controleer echt wel altijd het pakket voordat u het in ontvangst neemt. 

Levertijden

De meeste artikelen hebben wij op voorraad en kunnen wij tussen 1-3 werkdagen aan u verzenden. De meeste producten worden binnen 48 uur na bestelling verzonden (Uitgezonderd bestelling in het weekend). Indien een artikelen niet op voorraad is nemen wij contact met u op. In de meeste gevallen heeft u het dan binnen 4 werkdagen in huis.

Vertraging

Als uw bestelling is verzonden, maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet PostNL in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Als u uw bestelling twee werkdagen nadat hij is verzonden nog niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken wij u vriendelijk uw ordernummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.

Nalevering

Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet direct leverbaar is, uiteraard doen wij ons uiterste best om niet direct leverbare artikelen toch zo snel mogelijk aan u te leveren. Mocht er een vertraging optreden dan ontvangt u van ons een e-mail.

Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?

De vervoerders leveren op een postbusadres geen pakketten af. U dient geen postbusadres te gebruiken maar een regulier adres. 

Kan ik een afleverafspraak maken voor de bezorging van mijn bestelling?

Het is helaas niet mogelijk om een afleverafspraak te maken voor de bezorging van een bestelling.

Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace code?

Het kan voorkomen dat u na het klikken op de Track & Trace code, de volgende melding te zien krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’.  Deze melding kan veroorzaakt worden doordat de vervoerder de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen. Wanneer dezelfde melding twee dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.

Verzendkosten

De verzendkosten voor artikelen die door de brievenbus gaan bedragen € 3,50 Pakketten tot 10 KG en kleiner als 1 meter worden verstuurd voor 6,95 en pakketten groter als 1 meter en zwaarder dan 10 KG worden verzonden voor € 13,25.

Voor België bedragen de verzendkosten tot 30 kg. € 9,95. 
 

Bestellingen boven € 200,- worden zonder verzendkosten geleverd.

 

Retourneren

Toch niet tevreden met uw product? Dan kunt u uw artikelen eenvoudig binnen 20 dagen retour sturen met behulp van ons retourformulier. Het aankoopbedrag wordt dan binnen 14 dagen terug gestort op uw rekening. Bij retourneren van artikelen zijn de verzendkosten voor eigen rekening.

 Gebruikte producten of producten met een niet-originele verpakking worden niet gecrediteerd. 

 

 

 

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
logo mercury

© 2015 - 2024 Rozeboom watersport | sitemap | rss